آموزشی

معرفی بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر

معرفی بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیری در بلاگ اپسیلون کالا

بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیری را از چه برندهایی بخریم؟ این سوالی است که ساکنین مناطق گرم در ذهنشان دارند تا هوای مطبوعی در فصل تابستان در خانه‌شان ایجاد کنند. ظرفیت و توان مورد‌نیاز سیستم سرمایشی برای دماهای متفاوت تغییر می‌کند؛ بنابراین در نظر داشتن نکاتی مثل توانایی پرتاب باد برای خرید کولر در مناطق حاره‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله به معرفی بهترین برندهای تولید‌کننده کولرهای گازی با بهترین ویژگی‌های فنی خواهیم پرداخت. اگر با برندهای مطرح تولید‌کننده کولرهای گازی آشنایی ندارید، چند دقیقه از وقتتان را برای مطالعه این مطلب اختصاص دهید.

کولرهای گازی جی پلاس؛ وسیله‌ای برای تهویه مطبوع

کولر گازی‌های جی‌پلاس کاربردی دومنظوره دارند؛ در تابستان به‌عنوان سیستم سرمایشی و در زمستان برای گرم کردن هوای اتاق استفاده می‌شوند؛ بنابراین خرید کولر گازی برند جی‌پلاس از پرداخت هزینه برای خرید سیستم گرمایشی جلوگیری می‌کند.

انرژی انواع کولر گازی برند جی‌پلاس در سطح A قرار دارد؛ بنابراین نیازی به نگرانی از میزان مصرف برق این وسایل نخواهید داشت. کولر گازی جی‌پلاس با داشتن پره‌های طلایی از کمپرسور محافظت می‌کند و طول عمر وسیله را افزایش می‌دهد. این دستگاه مجهز به سیستم خودکار قطع است و تا خنک شدن کامل محیط، خاموش نمی‌شود.

کولرهای گازی ال‌جی؛ یکی از بهترین اسپیلت‌های گازی برای مناطق گرمسیر

اگر میزان مصرف انرژی وسایل برقی اهمیت بالایی برای‌تان دارند، از محصولات خنک‌کننده ال‌جی استفاده کنید. در کولرهای گازی ال‌جی از کمپرسورهای روتای استفاده شده است؛ این کمپرسورها مصرف برق را تا ۶۵ درصد کاهش می‌دهند. این دستگاه، پنل خودکار برای تنظیم عملکرد سیستم دارد. کولرهای ال‌جی سروصدای کمی دارند؛ ازاین‌رو این وسایل قابل استفاده در کتابخانه و فضاهای ساکت هستند.

کولرهای آبی در مقایسه با خنک‌کننده‌های گازی مصرف انرژی کمتری دارند؛ همین‌طور هزینه نگهداری از انواع اسپیلت‌های گازی بیشتر است. تکنولوژی به کار رفته در کولرهای گازی منجر به افزایش قیمت این وسیله نسبت به قیمت کولر آبی شده است. بااین‌حال تعدادی از افراد در مناطق گرمسیری خرید کولر گازی را به دلیل صدای کمتر و تنظیم دمای بهتر ترجیح می‌دهند.

کولرهای گازی ال‌جی؛ یکی از بهترین اسپیلت‌های گازی برای مناطق گرمداکت اسپیلت سامسونگ؛ مناسب برای فضاهای کوچک و مسکونی

داکت اسپیلت‌های سامسونگ یکی از بهترین کولر اسپلیت برای مناطق گرمسیری در فضاهای کوچک و مسکونی است. انواع مدل‌های اسپیلت سامسونگ فیلترهای جمع‌آوری میکروب و باکتری دارند؛ بنابراین به‌نحوی در پاکسازی و تصفیه هوای اتاق نیز نقش ایفا می‌کنند.

کنترل از راه دور یکی از ویژگی‌های مهم در بعضی از مدل‌های کولر گازی دیواری به شمار می‌روند. با کنترل از راه دور نیازی به دسترسی به کلیدهای روشن و خاموش کردن کولر نخواهید داشت.

کنترل از راه دور؛ یکی از مزیت‌های سیستم سرمایشی سامسونگاسپیلت هایسنس؛ ایده‌آل برای محیط‌های معتدل و گرمسیر

هایسنس یکی از تولیدکننده‌های انواع اسپیلت برای تهویه مطبوع و خنک کردن هوای اتاق است. شرکت هایسنس با به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ برای تولید این کولرها به بهبود کارایی آن‌ها کمک کرده است. محصولات هایسنس با مصرف کمترین انرژی ممکن، بیشترین توان را دارند. در نتیجه محصولات هایسنس از بهترین اسپلیت برای مناطق گرمسیری به شمار می‌روند.

کولرگازی هایسنس یک مدل تهویه‌کننده قوی هوا برای روزهای گرم در مناطق گرمسیری هستند. اسپیلت‌های هایسنس معمولا فضای ۲۵ تا ۳۵ متر‌مربعی را به‌خوبی خنک می‌کنند؛ بنابراین برای اتاق خواب، فروشگاه‌های کوچک، کلاس درس و سالن پذیرایی انتخاب مناسبی به شمار می‌روند.

 

هایسنس یکی از تولیدکننده‌های انواع کولر ایستاده با استفاده از استانداردهای جهانی است. انواعی از این مدل کولر هایسنس در محیط‌هایی با متراژ بالا و پایین کاربرد دارند. ظرفیت کولرها باتوجه‌به اندازه اتاق تغییر می‌کند و به‌دنبال آن، قیمت کولر گازی ایستاده برای منزل با افزایش یا کاهش همراه خواهد شد. کولری متناسب با اندازه فضا برای جلوگیری از پرداخت هزینه اضافی بخرید.

محصولات برند هایسنس؛ یکی از بهترین تولیدکنندگان کولر برای مناطق گرمسیریکولر گازی تک الکتریک؛ سیستم سرمایشی ویژه مکان‌های بزرگ

برند تک‌الکتریک یکی از نام‌های تجاری شناخته شده در جهان در زمینه طراحی و ساخت سیستم‌های سرمایشی است. محصولات تولیدی این برند منطبق بر استانداردهای اروپا هستند؛ ازاین‌رو محصولات آن در سراسر دنیا کاربرد دارد. بدر تک الکتریک، نمایندگی این برند در ایران است که کولرهای گازی را به فروشگاه‌های سراسر کشور عرضه می‌کند.

تک الکتریک به‌عنوان تولیدکننده انواع کولرهای گازی و کولر آبی پرتابل برای فضای بزرگ مثل مسجد، مدرسه، تالارهای پذیرایی و کتابخانه شناخته می‌شود. ظرفیت پرتاب باد بالا در این کولرها منجر به افزایش کاربرد آن‌ها در مناطق گرم و حاره‌ای شده است؛ بنابراین محصولات این نام تجاری به‌عنوان کولر گازی مناسب مناطق گرم و خشک نیز شناخته می‌شوند.

کولر گازی گرین؛ وسیله‌ای کم مصرف برای مناطق گرمسیری

کولر گازی گرین به دلیل تنوع بالا در ظرفیت، ابعاد و میزان مصرف انرژی از محبوب‌ترین مدل‌های سیستم‌های سرمایشی به شمار می‌روند. محصولات برند گرین امکان استفاده از دو سیستم سرمایشی و گرمایشی را فراهم می‌کند. این کولر گازی براساس ظرفیت بالا برای مناطق گرمسیری انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

اگر علاوه‌بر توجه به ظرفیت و عملکرد کولر، به زیبایی و طراحی آن نیز اهمیت می‌دهید، کولرهای گازی گرین انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌شوند. این سیستم‌های خنک‌کننده در انواع طرح و رنگ‌بندی زیبا در بازار موجود هستند.

قدرت پرتاب باد ۱۵ متری کولرهای گرین یکی از مشخصه‌های مهم این سیستم‌ها هستند؛ بنابراین این کولر برای سالن‌های پذیرایی انتخاب مطلوبی به شمار می‌رود. اگر به‌دنبال خرید کولر برای فضاهای کوچک هستید، انواع سیستم‌های سرمایشی آبی نیز انتخاب مناسبی به شمار می‌روند. یکی برندهای مطرح در زمینه تولید سیستم‌های سرمایشی، کولر آبی آبسال است. این کولر هوای مطبوعی را برای فضاهای کوچک در مناطق گرمسیری ایجاد می‌کند.

کولرگازی اجنرال؛ وسیله‌ای با ظرفیت‌های مختلف

کولرگازی اجنرال یکی از برندهای مطرح تولیدکننده سیستم سرمایشی در کشور ژاپن است که مونتاژ محصولات آن در تایلند انجام می‌شود. کولرهای گازی اجنرال برای تهویه مطبوع هوا و ایجاد جریان هوای خنک کاربرد دارند؛ بنابراین یکی از بهترین مارک کولر گازی برای مناطق گرمسیر محسوب می‌شود. به‌طور‌کلی مدل‌های مختلف این برند امکان خنک کردن فضایی با متراژ ۱۷ الی ۲۲ متر مربع را دارد. این وسیله مجهز به کمپرسور روتای، اینونتر و خنک‌کننده است.

کاربرد در اتاق‌هایی با متراژ  یکی از ویژگی‌های مهم سیستم خنک‌کننده اجنرال به‌عنوان کولر گازی مناسب مناطق گرمسیری به شمار می‌رود؛ بنابراین این وسیله در مغازه‌ها و فضاهای کوچک نیز نصب می‌شود.

حجم کم برای کولرهای گازی یکی از ویژگی‌های مهم به شمار می‌رود تا قابل استفاده در اتاق‌هایی با متراژ پایین هم باشند. علاوه‌بر کولرهای گازی کم‌جا، تعدادی از خنک‌کنند‌های آبی نیز در مدل‌های کم‌حجم در بازار موجود هستند. انواع مدل‌های کولر برفاب برای قرار دادن در فضاهای کوچک اختصاصی شده‌اند. کولر برفاب در مدل‌های مختلف ایستاده، چرخدار و ساده در بازار برای فضاهایی با متراژ متفاوت موجود است.

کولر گازی اسپیلت؛ یکی از بهترین راهکارهای سرمایش هوا در مناطق گرمسیریخرید بهترین کولر برای مناطق گرمسیری از نمایندگی‌ برندهای شناخته‌شده

در این مقاله به معرفی بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر پرداختیم. نام‌های تجاری متعددی در زمینه تولید محصولات سرمایشی فعالیت دارند؛ بااین‌حال تعدادی از این برندها دستگاه‌هایی با ظرفیت، توان و کارکرد بهتری به بازار عرضه می‌کنند. همچنین همه سیستم های سرمایشی ظرفیت لازم برای خنک کردن فضا را در مناطق حاره‌ای ندارند؛ بنابراین شناخت بهترین برندهای کولر راهکاری موثر برای خرید مناسب‌تر به شمار می‌رود.

برندهای جی‌پلاس، اجنرال، سامسونگ، هایسنس، گرین، تک‌الکتریک و ال‌جی از شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان کولرهای گازی هستند. هر کدام از این نام‌های تجاری ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند؛ بااین‌حال در مواردی مثل ظرفیت و پرتاب باد متفاوت هستند. اگر درمورد خرید بهترین کولر برای مناطق حاره‌ای و گرمسیر سوالی دارید، در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *