آموزشی

پکیج لورچ بهتر است یا ایران رادیاتور؟ مقایسه پکیج ایران رادیاتور با لورچ

بررسی پکیج لورچ بهتر است یا ایران رادیاتور در بلاگ اپسیلون کالا

پکیج‌های ایران رادیاتور و لورچ هر دو سیستم‌های گرمایشی هم‌تراز با برندهای خارجی تولید می‌کنند؛ بنابراین پکیج‌های هر دو برند ایرانی، در لیست پرفروش‌ترین محصولات گرمایشی قرار گرفته‌اند. بااین‌حال پکیج لورچ بهتره یا ایران رادیاتور؟ هر برند تولیدکننده ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که باعث ایجاد مزایا و معایبی در محصولات خود می‌شوند. راندمان، نحوه عملکرد، نیاز به تعمیرات، میزان مصرف انرژی، مصرف آب و دوام پکیج از مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که افراد در هنگام خرید این سیستم گرمایشی در نظر می‌‌گیرند. به‌این‌ترتیب در این مقاله قصد داریم با بررسی چند عامل مهم به تصمیم‌گیری در خرید پکیج لورچ یا ایران رادیاتور کمک کنیم؛ ازاین‌رو از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله را برای شناخت ویژگی‌های هر دو برند همراه ما باشید.

راندمان بالا؛ یکی از مزیت‌های پکیج ایران رادیاتور در مقایسه با پکیج لورچ

یکی از مزیت‌های انواع پکیج ایران رادیاتور نسبت به لورچ داشتن راندمان بالا است؛ ایران رادیاتور تا ۹۳ درصد بازدهی خنک‌کنندگی دارد. پکیج‌های ایران رادیاتور در ظرفیت و اندازه‌های مختلفی در بازار موجود هستند، بنابراین مناسب‌ترین ظرفیت این محصولات براساس متراژ اتاق خریداری می‌شود. یکی از معایب پکیج لورچ نسبت به ایران رادیاتور راندمان کمتر است.

راندمان بالا؛ یکی از مزیت‌‌های پکیج ایران رادیاتور نسبت به برند لورچمصرف آب بالا؛ یکی از فاکتورهای مهم برای مقایسه پکیج لورچ با ایران رادیاتور

در سال‌های گذشته دغدغه حفظ محیط زیست و به‌ویژه منابع آبی به‌طرز چشمگیری افزایش یافته است. افراد به‌دنبال وسایل سرمایشی، گرمایشی و به‌طورکلی کالاهایی هستند که مصرف انرژی و آب کمی داشته باشند. اگر شما نیز دغدغه صرفه‌جویی در مصرف آب را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از پکیج‌های لورچ استفاده کنید.

پکیج‌های لورچ کاملا سازگار با محیط زیست طراحی شده‌اند و در مقایسه با پکیج ایران رادیاتور، آب کمتری مصرف می‌کنند. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت پکیج دیواری ایران رادیاتور کمتر از لورچ است؛ بنابراین باید همه فاکتورهای مهم و هزینه‌های جانبی استفاده از یک پکیج را مثل هزینه برق، آب و تعمیرات را برای پاسخ به «پکیج لورچ بهتر است یا ایران رادیاتور» در نظر بگیرید؛ این کار برای خریدی اقتصادی و کالایی باکیفیت اهمیت دارد.

میزان مصرف آب و انرژی؛ یکی از نفاوت‌های مهم پکیج لورچ و ایران رادیاتورتعدد ظرفیت پکیج‌های ایران رادیاتور؛ پکیج‌های لورچ برای فضای کوچک کاربردی هستند

تنوع مدل، یکی از عوامل دیگری است که در هنگام خرید پکیج باید در نظر داشته باشید. پکیج‌های ایران رادیاتور در اندازه و ظرفیت‌های متفاوتی در بازار موجود است؛ بااین‌حال تنوع کمتری را نسبت به رقبای خود در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

برند ایران رادیاتور سیستم‌های گرمایشی متعددی متناسب با متراژهای مختلف را در بازار عرضه کرده است. برای مثال با خرید پکیج زمینی ایران رادیاتور، امکان گرم کردن فضاهایی با متراژ بالا تا ۴۵۰ متر مربع را نیز دارید؛ البته این مقدار بستگی به پوشش آب‌وهوایی منطقه نیز دارد. بااین‌حال قدرت پکیج‌های زمینی و دیواری ایران رادیاتور برای گرم کردن آب، یکی از مزیت‌های مهم محصولات این برند به شمار می‌روند.

در مقابل، برند لوچ پکیج‌هایی با تنوع کمتری دارد. معمولا از پکیج‌های لوچ برای فضاها و اتاق‌هایی با متراژ کم استفاده می‌شودد تا عملکرد بهینه‌ای را از خود نشان دهند. ازاین‌رو در هنگام پاسخ به پکیج لورچ بهتره یا ایران رادیاتور ظرفیت‌‌های موجود از هر برند را در نظر بگیرید.

نحوه عملکرد و قیمت؛ یکی از تفاوت‌های پکیج ایران رادیاتور با لورچ

برد پکیج‌های ایران رادیاتور یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این سیستم گرمایشی به شمار می‌رود که افزایش راندمان را به‌همراه دارد. برندهای مختلفی این ویژگی را هنگام طراحی و تولید پکیج‌ها در نظر داشته‌اند؛ برای مثال مدل‌های متنوع پکیج بیتا ساخت شرکت بوتان و پکیج‌های دیواری و زمینی ایران رادیاتور قدرت گرم کردن بالایی در مقایسه با رقبای خود دارند.

عیب‌یابی در پکیج‌های ایران رادیاتور با یک مانیتورینگ ساده و سریع انجام می‌شود؛ بنابراین برای تعمیر این پکیج‌ها به دردسر نخواهید افتاد. بااین‌حال پکیج‌های لورچ تعمیر و سرویس بیشتری را  در طول استفاده از این کالا نسبت به پکیج‌های ایران رادیاتور نیاز دارند؛ در نتیجه هزینه نگهداری آن نسبت به پکیج ایران رادیاتور بالاتر است.

به‌عنوان آخرین فاکتور در مقایسه پکیج ایران رادیاتور با لورچ در این بخش به شرح تفاوت قیمتی می‌پردازیم. به‌طورکلی پکیج‌های ایران رادیاتور قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به این محصولات در برند لورچ دارند. ایران رادیاتور سیستم‌های گرمایشی را در ظرفیت و ابعاد مختلفی تولید می‌کند؛ ازاین‌رو بازه قیمتی گسترده‌تری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

هزینه تعمیرات دوره‌ای بالا؛ یکی از معایب پکیج لورچخدمات پس از فروش را برای انتخاب پکیج لورچ یا ایران رادیاتور در نظر بگیرید

خدمات پس از فروش و ضمانت کالا، دو فاکتور مهمی هستند که بر رضایت خرید انواع پکیج تاثیر می‌گذارند. ازاین‌رو شناخت برندهایی با خدمات متنوع و باکیفیت پس از فروش یکی از موارد مهم قبل از اقدام به خرید پکیج است.

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور به‌خوبی برند لورچ نیست و ارائه خدمات ممکن است تا دو روز به طول بینجامد. در مقابل خدمات پس از فروش یکی از نقاط قوت انواع پکیج‌های ایران و خارجی مثل لورچ و پکیج آریستون به شمار می‌رود. ضمانت و خدمات پس از فروش دوساله از مهم‌ترین مزیت‌های سیستم‌های گرمایشی لورچ محسوب می‌شوند.

ارائه خدمات پس از فروش باکیفیت؛ تفاوتی مهم میان برندهای تولیدکننده پکیجپلاستیکی بودن بدنه لورچ؛ دلیل بر افزایش طول عمر نسبت به ایران رادیاتور

بدنه پکیج، یکی از فاکتورهای مهم بر افزایش طول عمر این سیستم گرمایشی به شمار می‌رود. وسایلی با بدنه پلاستیکی معمولا به‌دلیل مقاومت در برابر رطوبت محیط عمر طولانی‌تری دارند؛ چراکه خوردگی و اکسید‌شدنی در بدنه این وسایل دیده نمی‌شود. پکیج ایران رادیاتور نیز از سیستم هیدرولیکی برنجی ساخته شده است تا دوام بالایی داشته باشد.بنابراین در مقایسه پکیج لورچ و ایران رادیاتور، بدنه پکیج لورچ دوام و ماندگاری بیشتری دارد.

بدنه پلاستیکی یکی از ویژگی‌های مهم پکیج‌های لورچ است که باعث افزایش دوام و ماندگاری سیستم‌های گرمایشی این برند نسبت به رقیب خود یعنی ایران رادیاتور شده است. به‌این‌ترتیب اگر نگران از بین رفتن بدنه و قطعات پکیج به دلیل خوردگی بر اثر تماس با رطوبت هستید، پکیج لورچ انتخاب مناسب‌تری نسبت به ایران رادیاتور به شمار می‌رود.

علاوه‌بر داشتن بدنه‌ای با ویژگی مقاومت در برابر خوردگی، استفاده از سیستم ضدیخ‌زدگی یکی از عوامل موثر دیگر بر افزایش کیفیت پکیج به شمار می‌رود. پکیج‌های مجهز شده به این سیستم همچون پکیج لورچ و پکیج ایرتورپن در لیست بهترین وسایل گرمایشی قرار می‌گیرند.

استفاده از بدنه پلاستیکی؛ یکی از ویژگی‌های برند لورچتنوع محصولات فروشگاه اپسیلون کالا؛ گزینه‌ای برای خرید انواع پکیج ایرانی و خارجی

پکیج لورچ یا ایران رادیاتور؛ کدام یک بهتر هستند؟ در حقیقت پاسخ مشخصی به این سوال وجود ندارد؛ چراکه تصمیم‌گیری برای خرید سیستم گرمایشی منوط به در نظر داشتن نکاتی مثل بودجه، متراژ اتاق و انتظارات مشتری دارد. بااین‌حال در این مقاله نکاتی را در مقایسه پکیج لورچ با ایران رادیاتور بیان کردیم و به بررسی مزایا و معایب پکیج لورچ و ایران رادیاتور پرداختیم تا تصمیم بهتری برای خرید بگیرید.

قیمت، خدمات پس از فروش، نحوه عملکرد، نیاز به تعمیر و سرویس سالانه میزان مصرف انرژی، راندمان و تنوع ظرفیت پکیج‌ها از مهم‌ترین عواملی است که باید هنگام خرید در نظر داشته باشید. مدل‌های مختلفی از پکیج‌های باکیفیت از برندهای مختلف ایرانی و خارجی در سایت اپسیلون کالا موجود است. اگر شما نیز تجربه خرید از این دو برند را دارید، در قسمت کامنت‌ها نظر خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *