آموزشی

چگونه کولر گازی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

آشنایی با راه‌های تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی 

تنوع برندهای تولید‌کننده کولر گازی روزبه‌روز در حال افزایش است. همچنین این محصولات با قیمت‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند. به‌ همین دلیل تشخیص کولر گازی اصلی از تقلبی به یک چالش جدی برای مشتریان تبدیل شده است. در این شرایط مشتریان هزینه‌های بالا برای کالای بی‌کیفیت و تقلبی پرداخت می‌کنند. در این حالت علاوه‌بر ضرر مالی، بعد از مدت کوتاهی با مشکلاتی هم‌چون خرابی دستگاه و پرداخت هزینه‌های تعمیر نیز مواجه می‌شوید. در این مقاله مهم‌ترین پارامترها برای پاسخ به سوال «چگونه کولر گازی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم» را بررسی خواهیم کرد. بعد از مطالعه این مقاله می‌توانید خرید کالای اصل را با آگاهی کامل و خیالی راحت انجام می‌دهید.

برای خرید کولر گازی اصل به گارانتی محصول توجه کنید

یکی از مطمئن‌ترین پارامترهای که خیال شما را از بابت خرید کولر گازی اصل راحت می‌کنند، گارانتی محصول است. کالاهای اصل همواره با گارانتی معتبر به فروش می‌رسند و خدمات پس از فروش را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. به‌این‌ترتیب در‌صورت خرابی یا بروز مشکلات فنی انواع کولر رومیزی گازی، کولر گازی ایستاده و اسپلیت نیز خیالتان از بابت امکان استفاده از سرویس و خدمات پس از فروش راحت خواهد بود. در مقابل محصولات تقلبی فاقد گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش هستند.

گارانتی معتبر؛ از فاکتورهای مهم برای تشخیص کولر گازی اصل از تقلبیچگونه کولر گازی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؛ با‌توجه‌به نوع کمپرسور

معمولا در بدنه کولر گازی تقلبی به جای کمپرسور ۲۴۰۰۰ از کمپرسور ۱۸۰۰۰ استفاده می‌شود. شاید برای شما هم سوال باشد که در چنین شرایطی چگونه کولر گازی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟ تشخیص این موضوع در زمان خرید کولر گازی کار آسانی نیست. اغلب بعد از مدتی استفاده می‌توان متوجه این موضوع شد؛ بنابراین برای اطمینان از خرید پیشنهاد می‌شود که انواع کولر گازی مانند کولر گازی ایستاده، اسپلیت، کولرهای گازی پنجره‌ای و پرتابل را از فروشگاه‌‌های معتبر و با گارانتی معتبر خریداری کنید.

فروش کولر گازی تقلبی با حک لیزری برند روی موتور کولر گازی

یکی از موضوعاتی که باعث گمراهی مشتریان و خرید کولر گازی تقلبی می‌شود، حک لیزری نام برند روی موتور کولر گازی است. توجه داشته باشید که حک نام برند را می‌توان به‌راحتی با دستگاه‌های لیزر انجام داد. به‌این‌ترتیب ممکن است هنگام خرید کولر گازی تراست یا سایر برندهای معتبر خارجی مانند بوش، سامسونگ و ال‌جی، افراد سودجو یک کولر گازی چینی معمولی را به جای کولر گازی اصل به شما بفروشند؛ بنابراین هنگام خرید کولر گازی اصل گول برند حک شده روی بدنه موتور را نخورید و با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر محصول اصل همراه با گارانتی خریداری کنید.

دقت به برچسب فنی محصول؛ راهی مطمئن برای تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی

یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راهکارها برای تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی توجه به برچسب فنی محصول است. روی برچسب محصول همه اطلاعات فنی کولر گازی و وسایل به کار برده شده برای ساخت آن را می‌توانید مشاهده کنید. با مطالعه این برچسب با اطلاعات کامل در مورد دستگاه و نحوه عملکرد آن آشنا می‌شوید. با بررسی مشخصات درج شده روی برچسب فنی محصول هنگام خرید کولر گازی ال جی و محصولات سایر برندها می‌توانید کولر گازی اصل از تقلبی را تشخیص دهید.

تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی به کمک برچسب فنی محصولبه کمک نوع گاز، کولر گازی اصل از تقلبی را تشخیص دهید

علاوه‌بر توجه به قیمت کولر گازی ایران رادیاتور، بوتان و برند‌های خارجی هم‌چون بوش و تراست، یکی دیگر از روش‌های مهم برای تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی نوع گاز به کار رفته در محصول است. در کولرهای گازی اصل برای مصرف کمتر انرژی معمولا از گاز R410 استفاده می‌شود. معمولا کولرهایی با گاز R22 در دسته کولرهای گازی تقلبی و بی‌کیفیت قرار می‌گیرند.

نوع گاز، راهی برای تشخیص کولر گازی اصل از تقلبیکولرهای گازی اصل کد و شماره سریال دارند

برندهای معتبر برای هر کولر گازی یک کد و شماره سریال منحصربه‌فرد در نظر می‌گیرند. به‌این‌ترتیب با‌توجه‌به سریال و کد می‌توانید کولر گازی اصل از تقلبی را تشخیص دهید. هنگام خرید کولر گازی جی پلاس و مخصوصا مدل‌های خارجی حتما به دنبال این مشخصات روی جعبه محصول باشید. با ورود اطلاعات شماره سریال و کد محصول یا اسکن QR Code می‌توانید محصول و مشخصات آن را در سایت مشاهده کنید. شماره سریال و کد در نمونه‌های تقلبی کولر گازی معمولا یک حرف یا عدد، اضافه‌تر یا کمتر دارند. به‌این‌ترتیب با جست‌وجوی آن‌ها اطلاعاتی دریافت نمی‌کنید و قادر به پیدا کردن آن‌ها در سایت تولید کننده نخواهید بود.

اهمیت مراجعه به فروشگاه‌ معتبر برای خرید کولر گازی اصل

در این مقاله پارامترهایی که برای پاسخ به سوال «چگونه کولر گازی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم» مهم هستند را مورد بررسی قرار دادیم. مراجعه به فروشگاه معتبر بهترین راهکار برای خرید مطمئن و تهیه کالای اصل و با‌کیفیت است. در فروشگاه اینترنتی اپسیلون کالا انواع کولرهای گازی اصل را می‌توانید با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنید. به‌این‌ترتیب در‌صورت بروز هر‌گونه مشکل و مغایرت میان دستگاه و ویژگی‌های ذکر شده برای محصول امکان مراجعه به فروشگاه، پیگیری مشکل و رفع آن را خواهید داشت.

در فروشگاه اپسیلون کالا امکان خرید انواع کولر گازی از برندهای معتبر ایرانی و خارجی مانند جی‌پلاس، اجنرال، سامسونگ، هایسنس، گرین، تک‌الکتریک و ال‌جی را با ظرفیت و پرتاب باد متفاوت و متناسب با متراژ‌ و شرایط آب‌وهوایی محل سکونتتان خواهید داشت. در‌صورتی‌که برای تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر دارید، سوالاتتان را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان اپسیلون کالا در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود.

بازگشت به لیست
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *