آموزشی

پکیج لورچ بهتر است یا بوتان؟ مقایسه پکیج بوتان و لورچ

مقایسه پکیج بوتان و لورچ در بلاگ اپسیلون کالا

گاهی انتخاب اشتباه برای خرید سیستم گرمایشی باعث از بین رفتن سرمایه و تحمیل هزینه دوباره برای سرویس این وسیله خواهد شد. در هنگام خرید پکیج و هرگونه سیستم گرمایشی باید به فاکتورهای مختلف توجه داشته باشید. در دسترس بودن قطعات، قیمت، برند سازنده، گارانتی و فضای اشغالی از مهم‌ترین معیارهایی است که باید در هنگام خرید پکیج در نظر بگیرید. پکیج‌های لورچ و بوتان دو برند محبوب برای خریدن این سیستم‌های گرمایشی هستند؛ هر یک از این دو برند مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. در این مقاله به مقایسه پکیج لورچ و بوتان می‌پردازیم. فقط کافی است چند دقیقه از وقتتان را به مطالعه این مطلب کوتاه و مفید اختصاص دهید.

تامین قطعات یدکی؛ اولین فاکتور مهم برای مقایسه پکیج لورچ و بوتان

خراب شدن سیستم‌های گرمایشی اتفاقی است که در هر زمانی رخ می‌دهد. بااین‌حال در دسترس بودن قطعات سیستم گرمایشی برای جایگزین کردن این قطعه‌ها مهم‌ترین بخش فرایند تعمیر به شمار می‌رود. به‌طورکلی قطعه‌های پکیج بوتان در دسترس‌تر از پکیج لورچ است.

قطعات پکیج لورچ بیشتر در شهرهای بزرگ یافت می‌شود؛ بنابراین اگر ساکن شهرهای دیگر هستید، خرید پکیج بوتان انتخاب بهتری است. کمیاب بودن وسایل تعمیری پکیج لورچ باعث افزایش قیمت انواع پکیج و هزینه تعمیر لورچ نیز خواهد شد. البته این پکیج نیز مزایایی دارد که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم.

در دسترس بودن قطعه‌های تعمیری؛ معیاری مهم برای خرید پکیجکیفیت قطعات استفاده شده در پکیج؛ یکی از تفاوت‌های پکیج لورچ با بوتان

قطعه‌های به کار رفته در پکیج بوتان قابل دسترس‌تر از پکیج لورچ به شمار می‌رود. همچنین این قطعه‌ها از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. علاوه‌بر این، در دسترس بودن قطعات یک پکیج باعث کاهش قیمت این وسایل خواهد شد. ازاین‌رو قیمت ایران رادیاتور پکیج، بوتان و سایر برندهای ایرانی نسبت به عرضه‌کنندگان خارجی سیستم‌های گرمایشی، اقتصادی‌تر خواهد بود.

قیمت قطعات یدکی را هنگام خرید پکیج در نظر بگیرید

هرچه قیمت قطعه‌های یک نوع سیستم گرمایشی پایین‌تر باشد، تعمیر و سرویس کردن این وسیله با قیمت اقتصادی‌تری انجام خواهد شد. قطعات لورچ به دلیل کمیاب بودن قیمت بیشتری نسبت به وسایل پکیج بوتان دارند. ازاین‌رو انتخاب پکیج بوتان پاسخ مناسب‌تری برای سوال «پکیج لورچ بهتره یا بوتان» به شمار می‌رود. به‌طورکلی پکیج‌های ایرانی مثل شوفاژکار، ایران رادیاتور و بوتان، قطعه‌های ارزان‌تری دارند. البته ارزان بودن این قطعه‌ها به معنای کاهش کیفیت آن‌ها نخواهد بود. ازاین‌رو پرداخت قیمت پکیج شوفاژکار، ایران رادیاتور، بوتان و سایر برندهای ایرانی، انتخابی منطقی‌تر برای نصب پکیج خواهد بود.

پکیج لورچ بهتر است یا بوتان؟ نحوه سرویس‌دهی را در نظر بگیرید

یکی از مهم‌ترین معیارها برای خرید یک نوع پکیج، نحوه سرویس‌دهی برند موردنظر به شمار می‌رود. بدیهی است که سرویس دهی محصولات ایرانی راحت‌تر از پکیج‌های خارجی انجام می‌شود. برای مثال پکیج دیواری ایساتیس و لورچ با همه مزایایی که دارند، قطعه‌های کمیاب و میزان سرویس‌دهی ضعیفی را ارائه می‌کنند. ازاین‌رو در هنگام خرید پکیج در شهرهای کوچک، حتما به این نکته توجه داشته باشید.

سرویس‌دهی بهتر؛ یک مزیت پکیج‌های ایرانیپکیج لورچ یا بوتان؟ میزان تولید سروصدا را در نظر بگیرید

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در جواب سوال «پکیج لورچ بهتر است یا بوتان» در نظر گرفتن میزان سروصدای تولیدی است. پکیج لورچ سروصدای بیشتری در مقایسه با سیستم‌های گرمایشی از برند بوتان دارد. اگر میزان سروصدای محیط برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم از پکیج‌های کم‌صداتری مثل بوتان و پکیج ایمرگاس ایتالیا استفاده کنید. نصب این پکیج‌ها آرامش بیشتری را برای محیط به‌ همراه خواهند داشت.

گارانتی؛ معیاری مهم برای مقایسه پکیج بوتان و لورچ

ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش، نکته‌ای مهم برای انتخاب میان پکیج لورچ یا بوتان به شمار می‌رود. هر دو برند خدمات پس از فروش را به مدت چند ماه پس از خرید ارائه می‌دهند. به‌طورکلی خرید پکیج‌های با ضمانت‌نامه انتخاب منطقی‌تری به شمار می‌رود. ارائه ضمانت‌نامه ممکن است باعث شود سیستم‌های گرمایشی دیواری پکیج زمینی قیمت بیشتری داشته باشند؛ بااین‌حال خیالتان از بابت هزینه تعمیرات و نحوه سرویس‌دهی پس از فروش، راحت خواهد شد.

مقایسه پکیج بوتان و لورچ براساس مدت گارانتیکیفیت برد پکیج و میزان مصرف برق؛ دو معیار فنی برای انتخاب میان پکیج لورچ یا بوتان

برد قطعه‌ای از پکیج است که فعالیت‌های این سیستم گرمایشی مثل مدیریت دمای آب را انجام می‌دهد. برای اطلاع از نحوه کارکرد دقیق این قطعه و کیفیت آن در انواع پکیج‌های ایرانی و خارجی، پیشنهاد می‌کنیم با فروشگاه اپسیلون کالا تماس بگیرید. این سایت با عرضه انواع پکیج‌های لورچ و بوتان در مدل‌های مختلف، پاسخگوی مناسبی درمورد سوال‌های فنی هنگام خرید به شمار می‌رود. علاوه‌بر کیفیت برد پکیج، میزان مصرف انرژی از فاکتورهای مهم دیگری است که باید در هنگام خرید پکیج در نظر بگیرید. میزان مصرف انرژی پایین باعث کاهش هزینه‌های جانبی خرید و نصب پکیج خواهد شد.

برای کسب مشاوره پیش از خرید پکیج با فروشگاه اپسیلون کالا تماس بگیرید

در این مقاله به بررسی فاکتورهای مهم در هنگام خرید پکیج پرداختیم تا بدانیم «پکیج لورچ بهتر است یا بوتان». پاسخ به این سوال با در نظر داشتن معیارهای مهمی مثل بودجه خریدار، نحوه ارائه خدمات پس از فروش، میزان مصرف انرژی پکیج، در دسترس بودن و قیمت قطعات امکان‌پذیر است. به‌طورکلی برندهای ایرانی راحت‌تر تعمیر می‌شوند؛ زیرا قطعه‌های در دسترس‌تری دارند؛ بااین‌حال انتخاب خرید پکیج ایرانی و خارجی به بودجه خریدار نیز بستگی خواهد داشت. با در نظر گرفتن و جمع‌بندی این نکات، خریدی مناسب داشته باشید. اگر سوال یا ابهامی درمورد پکیج لورچ یا بوتان دارید، از تیم اپسیلون کالا بپرسید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

بازگشت به لیست
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *