راهنمای خرید

بهترین مدل کولر گازی جنرال کدام است؟

کولر گازی جنرال از محصولات تحت لیسانس تایلند است که در کشور چین مونتاژ می‌شود؛ به همین خاطر، واردات آن به صورت مستقیم از چین انجام می‌گیرد. برند جنرال یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین برندهای تولیدکننده کولر گازی در جهان است که محصولاتش توسط بسیاری از کشورها خریداری می‌شود. کولرهای گازی جنرال در کشور ما نیز موجود هستند و مصرف‌کنندگان می‌توانند از قابلیت‌های ویژه آن‌ها بهره‌مند شوند. به علاوه، گاهی انتخاب برای افرادی که قصد خرید بهترین مدل کولر گازی جنرال را دارند، سخت می‌شود؛ به همین جهت، این بخش را به معرفی مدل برتر کولر جنرال در ۲۰۲۳ اختصاص داده‌ایم. در این مطلب، انواع دسته بندی مدل کولر گازی جنرال آورده شده است تا کاربران محترم به‌ صورت کامل با محصولات آن آشنا شوند. با معرفی بهترین مدل کولر گازی جنرال همراه ما باشید.

بهترین مدل کولر گازی جنرال

انواع مدل کولر گازی جنرال

جنرال بدون‌شک یکی از پرطرفدارترین برندهای کولر گازی در خاورمیانه است و طیف وسیعی از مردم از محصولاتش استفاده می‌کنند. این حجم از طرفدار و محبوبیت، باعث تلاش جنرال برای طراحی و تولید کولرهای گازی بیشتری شده است. اکنون، کولرهای گازی جنرال تحت سه مدل پرطرفدار مکس، شکار و جنرال گلد عرضه می‌شوند که در قسمت زیر به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم:

مدل مکس

مکس یکی از انواع مدل کولر گازی جنرال است که در ظرفیت‌های متفاوتی تولید می‌شود. محصولات جنرال مکس دارای مدرن‌ترین مدل‌ها بوده و استانداردهای بین‌المللی در آن‌ها لحاظ شده است. از بارزترین مشخصات کولرهای گازی مکس می‌توان به داشتن موتور ژاپنی، سیستم توربو قدرتمند، صدای کم، جلوه زیبا و قابلیت سرمایش و گرمایش عالی اشاره کرد. همچنین، از انواع مدل‌های کولر گازی جنرال مکس می‌توان مدل دیواری، مدل پنجره‌ای، مدل ایستاده، مدل پرتابل، مدل سقفی و زمینی را نام برد.

مدل شکار

کولرهای گازی جنرال شکار با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته تولید شده‌اند و از محصولات معتبر بازار به حساب می‌آیند. این کولرهای گازی دارای ظاهر زیبا و مدرنی هستند و آن‌ها را می‌توان با دکوراسیون‌های مختلف هماهنگ کرد. گاز مورد استفاده آن‌ها نیز از نوع گاز مبرد R410a است؛ به همین دلیل، انرژی کمی مصرف می‌کنند. علاوه بر این، وجود سیستم کنترل هوشمند در ساختار محصولات شکار باعث کاربری آسان و راحت آن‌ها شده است.

جنرال گلد

کولرهای گازی جنرال گلد یکی از بهترین تولیدات جنرال هستند که در مدل‌های مختلفی مانند دیواری، ایستاده، سقفی و… ساخته می‌شوند. از نقاط قوت انواع کولر گازی جنرال گلد می‌توان به داشتن سیستم سرمایش و گرمایش، رادیات مقاوم، موتور روتاری، فیلتر ضد باکتری و گاز مبرد تهویه‌شده اشاره کرد. ضمنا، این کولرهای گازی در انواع اینورتر و بدون اینورتر ارائه می‌شوند و مصرف‌کنندگان می‌توانند با توجه به منطقه زندگی خود و بودجه مورد نظرشان یکی از محصولات را انتخاب کنند.

بهترین کولرهای گازی جنرال

بهترین مدل کولر گازی جنرال در شرایط مختلف

در قسمت زیر به بهترین مدل کولر گازی برند جنرال در شرایط مختلف اشاره شده است:

مناطق مرطوب

کولرهای گازی جنرال گلد که طرفداران زیادی دارند، قابل‌ استفاده در نواحی با آب و هوای مرطوب و معتدل هستند. در ساختار کولرهای گازی جنرال گلد از موتور T1 استفاده شده است؛ به همین خاطر، آن‌ها مناسب چنین آب و هوایی هستند. از محصولات جنرال گلد می‌توان در شهرهای شمالی کشور، کرج و تهران استفاده کرد.

مناطق گرم و خشک

اگر در مناطقی با آب و هوای گرم، خشک و حاره‌ای زندگی می‌کنید می‌توانید از کولرهای گازی جنرال مکس استفاده کنید. این کولرهای گازی برای نواحی گرم کشور مناسب هستند و به دلیل داشتن فیلتر گرد و خاک مانع از ورود هوای ناسالم به فضای داخلی ساختمان می‌شوند. همچنین، از کولرهای گازی جنرال شکار هم می‌توان در محیط‌هایی با آب و هوای گرم و معتدل استفاده کرد.


صرفه جویی در مصرف برق با استفاده از کولر آبی پرتابل


نظرات در مورد کولر گازی جنرال

معرفی ۱۰ مدل از بهترین مدل کولر گازی جنرال

قبل از خرید کولر گازی جنرال بهتر است با مدل‌های مختلف آن آشنا شوید. در قسمت زیر، فهرستی از انواع مدل کولر گازی جنرال آورده شده است:

کولر گازی دیواری جنرال گلد

  1. کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S30 VITALLY

خرید مدل برتر کولر گازی جنرال خواست مشتریان است. این مدل به دلیل قابلیت سرمایش و گرمایش مطلوبی که دارد، در دسته برترین‌های جنرال قرار گرفته است. این کولر گازی جنرال گلد توانایی پرتاب باد حدود ۳۰ الی ۴۰ متر را دارد و برای محیط‌هایی با متراژ ۱۸۰ الی ۲۰۰ مترمربع ایده‌آل است. برخورداری از سیستم Self clean نیز باعث شده که پنل داخلی را خودش تمیز کند. قابلیت Follow Me دستگاه هم باعث توزیع یکنواخت سرما و گرما در محیط می‌شود.

کولر گازی 12000 جنرال گلد

  1. کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S12000 Plantium

این کولر گازی جنرال گلد با پرتاب باد تا ۱۲ متر برای فضاهایی با متراژ ۵۰ الی ۶۰ مترمربع مناسب است. باد نیز از ۴ جهت پرتاب می‌شود و هوا را به صورت یکنواخت مطبوع می‌سازد. به علاوه، این دستگاه دارای فیلتر ویتامین C و فیلتر آنتی باکتریال است. مصرف انرژی آن نیز به دلیل داشتن فین‌های طلایی با قابلیت ذخیره‌سازی انرژی خورشیدی، کم است. همچنین، این کولر گازی همچون سایر کولرهای گازی جنرال دارای سیستم‌های هوشمند است و کاربری آسانی دارد.

کولر گازی 18000 جنرال گلد

  1. کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S18000 Plantium

این کولر گازی موفق به اخذ گواهینامه IP24 شده است و مقاومت عالی در برابر آب دارد. فین‌های طلایی دستگاه نیز باعث ذخیره‌سازی انرژی خورشیدی می‌شوند و از مصرف بی‌رویه انرژی جلوگیری می‌کنند. قدرت باد دستگاه هم بین ۱۰ الی ۱۵ متر بوده که این ویژگی برای مکان‌هایی با مساحت ۶۰ الی ۷۰ متر مناسب است. به علاوه، این محصول جنرال گلد گزینه مناسبی برای نواحی با آب و هوای گرم و شرجی محسوب می‌شود. از سایر خصوصیات آن می‌توان به برخورداری از ظاهر شیک و مدرن، صدای کم، قطعات مقاوم و کیفیت مطلوب اشاره کرد.

کولر گازی 24000 جنرال گلد

  1. کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S24000 SUPER

کولرهای گازی جنرال از سری سوپر به دلیل داشتن موتورهای پیستونی از قدرت پرتاب باد عالی برخوردار هستند؛ به همین خاطر، از آن‌ها می‌توان در مکان‌های بزرگ استفاده کرد. با این حال، محیط استاندارد توصیه‌شده برای آن‌ها، محیط‌هایی با متراژ ۶۵ الی ۸۵ مترمربع است. گاز دستگاه نیز از نوع R410a بوده که از گازهای درجه یک سیستم‌های تهویه مطبوع است. ضمنا، این کولر گازی فاقد اینورتر است؛ اما با این وجود، مصرف انرژی پایینی دارد.

کولر گازی طرح لبخند جنرال مکس

  1. کولر گازی جنرال مکس ۲۴۰۰۰ طرح لبخند مدل gm-s24000

نام کولر گازی جنرال مکس به دلیل عملکرد مناسب، در لیست مدل برتر کولر گازی جنرال جای گرفته است. این محصول جنرال مکس با ظرفیت ۲۴۰۰۰ و قدرت پرتاب باد ۱۰ الی ۱۵ متر مناسب واحدهای مسکونی و تجاری کوچک با متراژ ۶۰ مترمربع است. از سایر خصوصیات آن می‌توان به داشتن سیستم رطوبت‌گیر، فیلتر ویتامین C، کندانسور طلایی و… اشاره کرد. این کولر گازی با سیستم‌ها و قابلیت‌های ویژه خود باعث پخش هوای تمیز و مطبوع می‌شود.

کولر گازی 30000 ویتالی جنرال گلد

  1. کولر گازی جنرال گلد ۳۰۰۰۰ مدل GG-S30 VITALLY

این کولر گازی یکی از محصولات محبوب در دسته بندی مدل کولر گازی جنرال است. کولر گازی ۳۰ هزار ویتالی جنرال گلد با قابلیت سرمایش و گرمایش عالی خود مناسب مکان‌هایی با متراژ ۹۰ الی ۱۲۵ مترمربع است. به علاوه، این کولر گازی به دلیل برخورداری از کمپرسور نوع T1 برای مناطقی با آب و هوای معتدل و مرطوب گزینه مناسبی به حساب می‌آید. البته قدرت بالای دستگاه باعث شده است که توانایی کار در دمای ۵۵ درجه را هم داشته باشد.

کولر گازی اینورتر 24000 جنرال گلد

  1. کولر گازی جنرال گلد اینورتر ۲۴۰۰۰ تیتانیوم مدل GG-MS24000

کولر گازی ۲۴۰۰۰ تیتانیوم جنرال گلد دارای دو حالت سرمایش و گرمایش است و با آب و هوای معتدل سازگاری دارد. همچنین، کمپرسور روتاری دستگاه نیز از برند GMCC توشیبا ژاپن است که کیفیت بسیار بالایی دارد. از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به استفاده از رادیاتور و اواپراتور مسی، گاز مبرد R410a و قطعات مقاوم اشاره کرد.

کولر گازی طرح لبخند 30000 جنرال شکار

  1. کولر گازی جنرال شکار طرح لبخند مدل GNRR-30GRAA

کولر گازی ۳۰۰۰۰ طرح لبخند جنرال شکار با بهره‌گیری از کمپرسور روتاری قدرتمند و گاز بی‌خطر R410a کار می‌کند. قدرت پرتاب باد دستگاه نیز فوق‌العاده است؛ به همین جهت، از آن می‌توان در محیط‌های بزرگ استفاده کرد. از سایر نقاط قوت دستگاه می‌توان به برخورداری از گرید انرژی A و مصرف کم، صدای پایین و کنترل از راه دور با ریموت اشاره کرد.

کولر گازی طرح لبخند 18000 جنرال شکار

  1. کولر گازی جنرال شکار طرح لبخند مدل GNRR-18GRAA

این کولر گازی جنرال شکار با ظرفیت ۱۸۰۰۰ مناسب فضاهای کوچک است. عملکرد دستگاه نیز دوگانه است و خیلی خوب می‌تواند سرمایش و گرمایش مورد نیاز محیط را فراهم کند. از بارزترین مشخصات آن می‌توان به پرتاب باد از ۴ طرف، بهره‌مندی از رادیات طلایی جهت پیشگیری از پوسیدگی قطعات داخلی، امکان تنظیم حالت‌های باد و… اشاره کرد.

کولر گازی 12000 جنرال مکس

  1. کولر گازی جنرال مکس ۱۲۰۰۰ مدل GM-S12000 PLUS

این کولر گازی ۱۲۰۰۰ جنرال مکس قابلیت تامین سرمایش و گرمایش مکان‌هایی با متراژ ۲۰ مترمربع را دارد. طراحی و ساخت آن نیز به‌گونه‌ای انجام گرفته است که قابل ‌استفاده در نواحی گرم و خشک باشد. از این کولر گازی می‌توان تا دمای ۴۶ درجه سانتی‌گراد هم استفاده کرد. کمپرسور روتاری دستگاه هم پرقدرت است و عملکرد قابل ‌قبولی دارد.


تنظیم خودکار دمای اتاق با قابلیت کنترل اتوماتیک دما با داکت اسپیلت گرین


سخن آخر

معرفی بهترین مدل کولر گازی جنرال توسط عرضه‌کنندگان باعث شناخت بهتر کاربران می‌شود. در نتیجه، افراد بهتر می‌توانند یکی از انواع مدل برتر کولر گازی جنرال را انتخاب کنند. تمام کولرهای گازی جنرال بر پایه استاندارد جهانی طراحی و تولید شده‌اند و سطح کیفی مناسبی دارند. بنابراین، شما هر یک از محصولات موجود در دسته‌بندی مدل کولر گازی جنرال را که خریداری کنید، می‌توانید تا سال‌های زیادی از قابلیت‌های آن‌ها بهره ببرید. با این حال، محصولات دارای ظرفیت بالا و قابلیت‌ ویژه را می‌توان به عنوان مدل برتر کولر جنرال در ۲۰۲۳ معرفی کرد. البته اگر محیط شما کوچک است، نیازی به خرید کولرهای گازی با ظرفیت بالا نیست. ظرفیت کولر گازی بایستی با مساحت محیط همخوانی داشته باشد.

بازگشت به لیست
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *