راهنمای خرید

راهنمای انتخاب بهترین رادیاتورهای فلت موجود در بازار

تجهیزات گرمایشی متعددی در بازار وجود دارند که یکی از بهترین و جذاب‌ترین آن‌ها، رادیاتورهای مدل فلت هستند. این رادیاتورها، امنیت بالایی دارند و با نصب آن‌ها، مشکلات معمول وسایل گرمایشی قدیمی مانند سیاه شدن دیوار پیش نمی‌آید. همچنین، جان انسان نیز به مخاطره نمی‌افتد. البته قبل از خرید رادیاتور فلت بایستی با ویژگی‌های آن آشنا شوید. در این قسمت، به معرفی بهترین رادیاتورهای فلت پرداخته‌ایم. همچنین، نکات انتخاب بهترین رادیاتور فلت را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا با مطالعه آن، بهتر بتوانید دست به انتخاب یکی از بهترین رادیاتورهای فلت خارجی یا ایرانی بزنید. با ما همراه باشید تا با این محصول گرمایشی بی‌نظیر به صورت تخصصی آشنا شوید.

 

انواع رادیاتورهای فلت

 

نکات مهم در زمان انتخاب بهترین رادیاتور فلت

توجه به نکات انتخاب بهترین رادیاتور فلت، منجر به یک خرید مطمئن و رضایت‌بخش می‌شود. یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشت، اندازه رادیاتور فلت است. این رادیاتور در سایزهای متنوعی تولید می‌شود که شما عزیزان بایستی با توجه به محل قرارگیری آن، دست به انتخاب اندازه محصول بزنید. علاوه بر این، ظرفیت حرارتی رادیاتور نیز به سایز آن بستگی دارد. این ظرفیت به نسبت اندازه دستگاه افزایش پیدا می‌کند. بر همین اساس، هرچقدر اندازه رادیاتور بزرگ باشد، توان گرمایشی آن به همان اندازه بالاتر است. همچنین در هنگام انتخاب، به مارک دستگاه نیز توجه داشته باشید.

بسیاری از خریداران، این سؤال که رادیاتور فلت چه مارکی خوبه را مطرح می‌کنند. می‌توان گفت برند بارلی یکی از بهترین مارک رادیاتور فلت ایرانی در عصر ما است. محصولات بارلی، طراحی مدرن و بسیار زیبایی دارند. این محصولات از نظر مشخصات فنی نیز کاملاً استاندارد هستند و به دلیل کیفیت بالا می‌توان تا سال‌ها از آن‌ها استفاده کرد. به ‌طور کلی، انتخاب بهترین رادیاتورهای فلت از نظر طراحی و فنی اهمیت زیادی دارد که در حال حاضر، برند بارلی پیشنهاد ما به شما عزیزان است. ضمناً، رادیاتورهای بارلی در لیست بهترین مارک رادیاتور فلت ترک نیز قرار دارند. این شرکت در شهرک صنعتی سلیمی تبریز دایر بوده و گام مهمی را در راستای کمک به صنعت کشور برداشته است.

معرفی بهترین رادیاتورهای فلت ایرانی

برخی از مشخصات محصولاتی که در لیست بهترین مدل رادیاتورهای فلت قرار دارند، یکسان است. برای مثال، همگی آن‌ها، مصرف انرژی کم و راندمان حرارتی بالایی دارند. در قسمت زیر، به معرفی بهترین رادیاتورهای فلت ایرانی تحت برند بارلی پرداخته‌ایم:

 

رادیاتور فلت بارلی مدل 80 سانت

 

رادیاتور پنلی بارلی مدل فلت لاین ۸۰ سانت

رادیاتور پنلی بارلی مدل ۸۰ سانت فلت لاین با ورق فولادی ساخته شده است؛ به همین دلیل، مقاومت بی‌نظیری در برابر خوردگی دارد و به راحتی آسیب نمی‌بیند. ظرفیت حرارتی این رادیاتور نیز چیزی حدود ۱۴۳۰ کیلوکالری بر ساعت بوده که این توان برای یک رادیاتور کوچک کاملاً مناسب است. به‌ طور کلی، بارلی به عنوان یکی از بهترین مارک رادیاتور فلت ایرانی شناخته می‌شود و محصولات آن هم از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند. از قابلیت‌های این رادیاتور می‌توان به طراحی زیبا و منحصربه‌فرد، توانایی اتصال به انواع پکیج، امکان نصب از سمت راست و چپ، مقاوم در برابر زنگ‌زدگی و… اشاره کرد.

 

رادیاتور فلت بارلی مدل 120 سانت

 

رادیاتور پنلی بارلی مدل فلت لاین ۱۲۰ سانت

رادیاتور پنلی بارلی مدل ۱۲۰ سانت فلت لاین یکی دیگر از محصولات محبوب این برند است. وجود ورق فولادی در ساختار این محصول، منجر به مقاومت بالای آن در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی شده است. در نتیجه، این رادیاتور فلت طول عمر بالایی دارد. ظرفیت گرمایی آن نیز برابر است با ۲۱۷۷ کیلوکالری بر ساعت که توان ایده‌آلی محسوب می‌شود. همه این موارد، باعث قرارگیری این رادیاتور در بین بهترین رادیاتورهای فلت ایرانی شده است.

 

رادیاتور فلت بارلی مدل 160 سانت

 

رادیاتور پنلی بارلی مدل فلت لاین ۱۶۰ سانت

رادیاتور پنلی بارلی مدل ۱۶۰ سانت فلت لاین، انتخاب مناسبی برای واحدهای بزرگ مسکونی و تجاری است. این رادیاتور با توان گرمایشی ۲۹۰۲ کیلوکالری بر ساعت، به خوبی می‌تواند باعث گرمایش محیط‌های متوسط و بزرگ شود. برای ساخت آن نیز از ورق‌های فولادی بهره گرفته شده است؛ به همین خاطر، مواردی مانند رطوبت یا عوامل خورنده نمی‌توانند به آن آسیب بزنند. از طرفی، طراحی مدرن و زیبایش بر جذابیت دکوراسیون داخلی محیط می‌افزاید. بنابراین، این محصول بارلی لایق قرارگیری در لیست بهترین مدل رادیاتورهای فلت موجود در بازار ایران است.

 

رادیاتور پنلی بارلی مدل فلت لاین 180 سانت

 

رادیاتور پنلی بارلی مدل فلت لاین ۱۸۰ سانت

رادیاتور پنلی بارلی مدل ۱۸۰ سانت فلت لاین یکی از بزرگ‌ترین محصولات این برند است که برای واحدهای لوکس مسکونی و اداری گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. این رادیاتور، توانایی انتقال حرارت تا ۳۲۶۴ کیلوکالری بر ساعت را دارد و به خوبی می‌تواند با انواع پکیج سازگار و هماهنگ شود. از سایر قابلیت‌ها و ویژگی‌های ارزنده این محصول می‌توان به پوشش رنگی جذاب و یکدست، مقاومت عالی در برابر خوردگی، امکان نصب از هر دو سمت و… اشاره کرد. بنابراین، شما با انتخاب بهترین رادیاتورهای فلت می‌توانید به یک محصول گرمایشی قدرتمند و با دوام دسترسی پیدا کنید.


مشاهده انواع قیمت رادیاتور در سایت اپسیلون کالا


جمع بندی

هرچند وقت یک‌بار معرفی بهترین رادیاتورهای فلت در دستور کار کارشناسان این حوزه قرار می‌گیرد. در حال حاضر، برندهایی مانند بارلی موفق به تولید و عرضه بهترین مدل رادیاتورهای فلت شده‌اند و محصولات خود را در سطح استاندارد جهانی تولید کرده‌اند. بر همین اساس، مارک بارلی را می‌توان یکی از بهترین مارک رادیاتور فلت ترک دانست. در کل، خریداران محترم بهتر است نخست با بهترین رادیاتورهای فلت خارجی و ایرانی آشنا شوند و سپس، عالی‌ترین آن را که به بودجه‌شان نزدیک است، انتخاب کنند. به این ترتیب، پاسخ این پرسش که رادیاتور فلت چه مارکی خوبه بستگی به نظر کارشناس دارد؛ اما بسیاری از آن‌ها، بارلی را جزو بهترین‌ها می‌دانند. رادیاتورهای فلت بارلی در سایزهای ۶۰، ۸۰، ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۴۰، ۱۶۰، ۱۸۰ و ۲۰۰ سانتی‌متر ساخته می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به مساحت محیط، دست به انتخاب اندازه آن بزنید.

بازگشت به لیست
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *