راهنمای خرید

بهترین پکیج زمینی موجود در بازار کدام است؟

انتخاب بهترین پکیج زمینی موجود در بازار

پکیج جزو سیستم‌های گرمایشی پرطرفدار بازار است که به منظور تأمین آب گرم مصرفی و گرمایش محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین، با خرید یکی از بهترین پکیج های زمینی موجود می‌توان آسایش لازم را در محل زندگی یا کار خود برقرار کرد. حال اینکه بهتر است به سراغ بهترین پکیج زمینی ایرانی رفت، در ادامه توضیح داده‌ایم. هم‌اکنون، بهترین پکیج های زمینی ایرانی در بازار موجود است که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود یکی از آن‌ها را برگزینید. در کل، بهتر است قبل از خرید پکیج زمینی راهنمای خرید بهترین مدل‌های آن را مطالعه کنید تا انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید. در ادامه، به نکات انتخاب بهترین پکیج زمینی باکیفیت اشاره کرده‌ایم و توضیحات چند مدل محبوب آن را شرح داده‌ایم. با ما همراه باشید.

 بهترین پکیج های زمینی موجود در ایران

نکات مهم خرید بهترین پکیج زمینی

نکات متعددی در زمان انتخاب از میان بهترین پکیج های زمینی بازار وجود دارد که یکی از آن‌ها، توجه به ظرفیت حرارتی دستگاه است. به‌ طور کلی، اگر مکان مورد نظر شما بزرگ است، بایستی پکیجی را انتخاب کنید که ظرفیت حرارتی بالایی دارد و بالعکس. توجه به کشور سازنده پکیج زمینی نیز حائز اهمیت است؛ زیرا تأثیر زیادی بر قیمت آن می‌گذارد. در واقع، خرید بهترین پکیج زمینی خارجی با قیمت بالاتری نسبت به پکیج ایرانی همراه می‌شود. به عبارتی، برای خرید بهترین مدل های پکیج زمینی ایرانی نیازی به پرداخت ارز نیست که این موضوع باعث ارائه آن با قیمت مناسب‌تری شده است.

از سایر نکات انتخاب پکیج زمینی می‌توان به کیفیت قطعات و تجهیزات به‌ کار رفته در دستگاه و داشتن خدمات پس از فروش آن اشاره کرد. برای اطمینان از باکیفیت بودن محصول نیز می‌توانید با کارشناسان تخصصی این حوزه صحبت کنید و در آخر، بهترین مارک پکیج های زمینی را با توجه به مبلغ مدنظر خود انتخاب نمایید. همچنین، می‌توانید لیستی از بهترین پکیج از نظر کاربران را تهیه کنید تا با برترین دستگاه‌های حال حاضر بازار آشنا شوید. قطعاً استفاده از تجربیات دیگران به شما عزیزان در انتخاب پکیج زمینی باکیفیت کمک زیادی می‌کند.

معرفی بهترین پکیج زمینی ایرانی

شرکت‌های ایرانی مانند ایران رادیاتور، شوفاژکار و… در ساخت بهترین پکیج های زمینی تبحر دارند و این محصول را در سطح کیفی بالایی تولید می‌کنند. در قسمت زیر، به معرفی تعدادی از بهترین پکیج های زمینی موجود در بازار تحت این برندها پرداخته‌ایم:

پکیج زمینی مدل D35 ایران رادیاتور

بهترین پکیج زمینی ایران رادیاتور

پکیج زمینی ایران رادیاتور مدل G35

پکیج زمینی ایران رادیاتور مدل G35 یکی از بهترین مدل های پکیج زمینی ایران رادیاتور در بازار است. این پکیج با ظرفیت حرارتی ۳۶ کیلووات بر ساعت، قادر به تحت پوشش قرار دادن مساحت‌هایی تا ۲۵۰ مترمربع است. دو مبدل حرارتی نیز در ساختار آن به ‌کار رفته است؛ به همین جهت، می‌تواند ضمن گرم‌سازی آب مصرفی محیط باعث گرمایش فضای آن نیز شود. همچنین، وجود سیستم‌های هوشمند یکی دیگر از دلایلی است که باعث انتخاب پکیج زمینی ایران رادیاتور G35 توسط مصرف‌کنندگان شده است. از سیستم‌های مهم این دستگاه می‌توان به سیستم بای‌پس خودکار، سیستم هواگیری خودکار و سیستم تنظیم حداقل و حداکثر فشار آب اشاره کرد. برای مشاهده دیگر محصولات این برند و قیمت پکیج ایران رادیاتور میتوانید به فروشگاه اپسیلون کالا مراجعه نمایید.

پکیج زمینی Z60FA ایران رادیاتور

پکیج زمینی ایران رادیاتور مدل Z60FA

عنوان بهترین پکیج زمینی ایرانی به یکی دیگر از محصولات ایران رادیاتور به نام Z60FA تعلق می‌گیرد. این مدل با ظرفیت حرارتی ۶۰ کیلووات بر ساعت، می‌تواند مساحت‌هایی تا ۴۵۰ مترمربع را پشتیبانی کند. در کل، ایران رادیاتور یکی از بهترین مارک پکیج های زمینی در ایران و منطقه است که محصولاتش در سطح کیفی استاندارد قرار دارند. از سایر امکانات و قابلیت‌های پکیج زمینی ایران رادیاتور مدل z60fa می‌توان به برخورداری از ۲ مبدل حرارتی و فن دودکش، صفحه نمایشگر دیجیتال، دارای دو پمپ مجزا، کم صدا بودن و… اشاره کرد.

پکیج زمینی شوفاژکار مدل اچ پنج

بهترین پکیج زمینی شوفاژکار

پکیج زمینی شوفاژکار هورخش بلند H-5

پکیج زمینی شوفاژکار مدل H-5 جزو یکی از بهترین مدل های پکیج زمینی بازار است که با گازوئیل و گاز شهری کار می‌کند. حداکثر توان گرمایی این دستگاه معادل ۳۸۷۰۰ کیلوکالری بر ساعت است. این ظرفیت حرارتی می‌تواند مساحت‌هایی تا ۳۰۰ مترمربع را پوشش دهد. از سایر مشخصات و ویژگی‌های این محصول می‌توان به برخورداری از قطعات روز دنیا، دیگ آب‌گرم ۱۰۰ لیتری با مبدل صفحه‌ای، دیگ چدنی ۵ پره‌ای، نگهداری و تعمیر آسان اشاره کرد. از آنجایی هم که این پکیج مجهز به قطعات باکیفیت خارجی بوده، موفق به کسب استاندارد CE اروپا شده است.

پکیج زمینی شوفاژکار بلند مدل آذرخش

پکیج زمینی شوفاژکار مدل آذرخش بلند AS300-5

یکی دیگر از بهترین پکیج های زمینی مربوط به پکیج زمینی مدل آذرخش بلند مدل AS300-5 از برند شوفاژکار می‌شود. این پکیج، قدرت بالایی دارد و به خوبی می‌تواند باعث گرم شدن فضای داخلی ساختمان شود. ظرفیت گرمایی آن نیز حدود ۴۳۷۰۰ کیلوکالری بر ساعت بوده که این مقدار برای مساحت‌هایی تا ۴۰۰ مترمربع کافی است. از مشخصات بارز آن نیز می‌توان به برخورداری از مخزن آبگرم کویل‌دار ۱۶۰ لیتری و دیگ چدنی ۵ پره‌ای اشاره کرد. به این ترتیب، با نصب پکیج زمینی شوفاژکار می‌توان گرمایش مطبوعی را وارد محل زندگی خود نمود.

پکیج زمینی شوفاژکار کوتاه مدل آذرخش

پکیج زمینی شوفاژکار مدل آذرخش کوتاه مبدل دار AS300-5

پکیج زمینی شوفاژکار مدل آذرخش کوتاه مبدل دار AS300-5 یکی دیگر از محصولات محبوب بازار است که در لیست بهترین پکیج زمینی ایرانی قرار گرفته است. در واقع، این پکیج با توان حرارتی ۴۳۷۰۰ کیلوکالری بر ساعت تبدیل به یکی از محصولات پرقدرت بازار شده است. این پکیج را می‌توان در مکان‌هایی با حداکثر ۴۰۰ مترمربع نصب کرد. به ‌طور کلی، محصولات شوفاژکار مانند همین محصول به دلیل داشتن قطعات باکیفیت جزو بهترین‌های بازار هستند. شوفاژکار همواره در لیست بهترین مارک پکیج های زمینی ایرانی قرار دارد و محصولات آن موفق به کسب رضایت حداکثری مصرف‌کنندگان شده‌اند. برای مشاهده قیمت بهترین پکیج دیواری و زمینی به صفحه فروشگاه اپسیلون کالا مراجعه نمایید تا بتوانید بین تمامی محصولات این مقایسه را انجام دهید.

خرید بهترین پکیج زمینی از اپسیلون کالا

آشنایی با بهترین پکیج های زمینی موجود در کشور و مطالعه راهنمای انتخاب بهترین پکیج زمینی، به مشتریان کمک می‌کند تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند. این محصول به دلیل اینکه بر آب و هوای محل زندگی افراد تأثیر می‌گذارد بایستی از بین بهترین برندها انتخاب و خریداری شود. به‌ طور کلی، در زمان انتخاب یکی از بهترین پکیج زمینی خارجی و ایرانی به توان گرمایشی آن توجه داشته باشید. پکیج باید متناسب با متراژ مکان مورد نظر شما انتخاب شود تا بهره‌وری لازم را داشته باشد. همچنین، می‌توان از تجربیات خریداران قبلی پکیج استفاده کرد و به ‌نوعی بهترین پکیج از نظر کاربران را در لیست انتخاب‌های خود قرار داد.

بازگشت به لیست
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *